Precis som det inte ska vara

Nytt år. Fortfarande ingen vinter och det är okej med mig.
Somnade inte förrän efter två i natt heller, efter ett O.C avsnitt. Sov lite för länge idag alltså. Som jag inte alls skulle. 

Jag borde starta om nu. Hela tankeverksamheten och så.
Men fan, jag kan inte ens få ihop ett personligt brev. Eller ett sms. Min hjärna har halkat efter lite eftersom jag inte tillåter mig själv att tänka för mycket just nu. Jag behöver något nytt att fantisera om.

I morgon fyller mamma år och innan dess måste jag på ett sååå viktigt möte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkvärt ? läs det på

Postat av: Amanda

kul att du upptaderade bloggen. det borde du gora oftare!! Har ju inte hort fran dig pa evigheter. Hursomhelst, halsa Ann grattis pa fodelsedagen!

2007-01-09 @ 05:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback