Waitin' on a sunny day

Luftfuktigheten är hög, säger mitt hår i allafall. Sånt gillar inte jag särskilt mycket. Har håltimma just nu och sitter hemma och försöker få tiden att gå så sakta som möjligt. Ska tillbaka sen och göra ett prov nämligen, om...hmm...försurning var det va? Vad nu det är exakt. Plugga var något som jag kunde göra i viss mån för några år sen, nu har den förmågan försvunnit helt och hållet.

Har insett hur nära studenten är och att jag fortfarande inte kommit på något att önska mig. Om jag nu får det? Var inne på något smycke och har tittat en del på de från Madebyme, som det
här och de här två. Tror jag har lätt för att tröttna på saker och då känns det bara onödigt att önska sig något alltför dyrt. Annars funderar jag på en klocka. Vem kom på den otroligt tråkiga idéen om att man ska önska sig porslin och serviser?

Kommentarer
Postat av: Elise

Smyckena var jättefina, de ser ut att passa dig!

2006-05-23 @ 10:28:17
Postat av: Dollface

Jag önskade mig inte porslin för fem öre och det gick bra med presenterna ändå, (det var nästan som om folk inte ville ge tråkiga servisdelar). Våga önska dig något som du verkligen vill ha, det finns egentligen inget som är för fjantigt, studenten ska ju handla om att ha kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback