Solglimtar

Dåligt med uppdatering på senaste. Humöret har svikit men nu hoppas jag att det ska bli bättre på den fronten. Helgen har varit en blandad kompott av tårar, sol och rannsakning av mig själv. Fredagskvällen spenderades på krogen, vart annars, och det var en klart godkänd kväll. Kul gäng, bra musik och en bra fylla. På lördag däremot vände det och jag åkte ut på landet för att kunna gråta någon annanstans än i mitt instängda rum. Sen vände det återigen när jag insåg X antal saker. Exempelvis att det är dags att gå vidare. Att njuta av det jag har. Och inget hjälper faktiskt bättre än att tänka på mina underbara vänner. För de är så jävla bra på alla sätt och vis och de har jag mer än någonsin! 

Självklart blev den här dagen bra när jag fick träffa min kära M. Skolan är nästan så slut som den kan bli och vi spenderade istället en viss tid åt att leta parfymer på stan. Några favoriter blev Anna Suis Babydoll face och Jennifer Lopez Still.

Såhär såg jag ut när jag gick runt i det solskenet som faktiskt fanns i viss mån i dag.
 



Kommentarer
Postat av: Elise

Måste ju säga att du är jävligt bra på alla sätt du med=)

2006-05-29 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback