how close is close enough?

I fredags var det utgång efter vad som kändes som ett låååångt uppehåll. Jag och A värmde upp hos mig med både mat och dricka. Där någonstans yttrade jag repliken "Men A, ingen tequila i kväll. Det blir aldrig bra!" cirka två gånger. Jag tror att humöret infann sig någonstans där också. Jag hoppades alltså på en kul kväll. Efter två tequila och en massa dans och lite spaning på folk var jag trött. Det var precis som det alltid brukar vara. När jag i slutet av kvällen står och försöker göra det bästa utav tiden som är kvar, dvs dansar, känner jag att måttet är rågat. Alla snygga killar på stället stod enbart och kollade ner i golvet. Samtidigt uppenbarar sig då två män från the past med varsin tjej precis bredvid mig. Tack och god natt!
42661-64
Jag och A i våra fantastiska outfits!

Resten av helgen har spenderats åt trista saker. Livet gör mig trött och jag funderar fortfarande vad jag väntar på.

Taking back sunday - Make damn sure


Kommentarer
Postat av: Sigrid

åh den där indiska kjolen har jag också haft!

Postat av: sheida

sött! :)

2006-05-17 @ 08:50:08
URL: http://louboutins.blogg.se
Postat av: Nella

Shit vad vi är heta! ;)

2006-05-17 @ 20:27:36
URL: http://nellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback