Music

Musik gör nästintill allt för ens humör. Känner jag för att må skit åker ofta den "deppiga" musiken på dvs. Jag är en sån person som tröttnar på samma musik ganska lätt, därför har jag inte något direkt favoritband. Men om någon vill ha tips om godis för öronen så har jag några på lager....

Fall out boy - Sugar we're going down, XO, Dance Dance.
Foo Fighters - Best of you
Takida - Score, Losing
Tiger Lou - You can't say no to me, Like you said

Styles and Breeze - Heartbeatz (bara för att jag tänker på en viss person när jag hör den)
Benassi bros. - Rocket in the sky, Illusion, Get better.
Och så måste ju Alex Moreno mixarna också få ta plats, perfekt för partyhumöret.

Kommentarer
Postat av: Alex Moreno

Se där! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback