Mot rätt riktning, förhoppningvis...

Äntligen torsdag, bara en skoldag mellan mig och den första uppkorkade cidern. Yes, i morgon vankas det party med min partner-in-crime N. Jag ska försöka få en bra nivå/balans på kvällen. Det krävs oftast två "misstag" i rad för mig innan jag skärper till mig och nu har det varit för mycket av det goda de två senaste gångerna.

Jag har fått för mig att jag kommer få influensan, något virus har jag för jag känner mig allt annat än på topp. Influensan är verkligen ett h-vete, är tacksam om jag slipper. Jag borde egentligen plugga för fullt just nu men huvudvärken stoppar mig. Tyvärr...sitter och drömmer om allt annat istället. Som att våren (hoppas jag) kommer nästa vecka, dvs. slasket. Ett steg mot rätt riktning.

Kommentarer
Postat av: Nella

hehe "bra nivå". För oss finns det bara en nivå: dyyng! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback