Högtryckstvätt

Veckan lider mot sitt slut och i morgon är det "ljuvliga" fredag. Just nu känns inte ens det särskilt energigivande och jag hittar nackdelar med allt. I dag var jag hos tandläkaren och tog bort tandsten, det kändes ungefär som att ha en högtryckstvätt i käften. Jag gissar att det var mitt sista kostnadsfria besök också, det innebär att det kommer ta lång tid tills jag får lägga mig i en sån stol igen.

Har lust att bara sova mig igenom nästa vecka för vart jag ska hitta ork till den vet jag inte. Hoppas det hjälper att jag får spendera den med M som förhoppningsvis är på bättringsvägarna från sitt virus. Och sen hoppas jag att det blir en utgång på fredagen, om någon vill slå följe. En ljuspunkt just nu är iaf Fall out boy, deras texter gömmer en hel del kloka saker.

H-vete vad jag måste shoppa i helgen annars faller jag i koma! Hoppas Sthlm har mycket att erbjuda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback