Äntligen!

Jag vet inte om något är fel med min dator eller mitt internet. På vissa bloggar är nämligen texten minimalt liten och omöjlig att läsa, någon annan som har samma problem?

Kvällen har spenderats hemma, ingen alkohol här inte, med mamma och en massa onyttigt att äta. Har även sett "I hennes skor", den var helt okej men lite seg. I morgon bär det av till storstan, äntligen! Vågar knappt hoppas på shopping men Gud måste vara god! Min garderob grinar liksom, stor identitetskris. Annars har jag iaf hört att min bror har ett stort härligt badkar som jag planerar att sjunka ner i. Mkt nice! Återkommer på söndag kväll då jag ska försöka peppa mig själv inför veckan from hell, som jag tror att det blir. Det är inte för inte som min magkatarr har hälsat på. Nu ska jag glo lite på BB innan sängen kallar, trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hittar mycket fint i Sthlm! Jag lyckades hitta både bikini och en kjol, plus lite te =)

2006-03-26 @ 13:19:47
Postat av: Elisee

Hoppas du hittar mycket fint i Sthlm! Jag lyckades hitta både bikini och en kjol, plus lite te =)

2006-03-26 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback