Solen skiner inte in

Min mage gör ont. Jag gillar inte när den blir såhär. Det känns ungefär som att ena lungan har svullnat upp och hemskt gärna vill komma ut, genom revbenen. Och så ett lätt illamående. Men nu är det ju ändå fredag och snart helg så jag biter i hop. Solen skiner ute och jag sitter inne och låtsasjobbar. Väntar på kafferasten och att de resterande två timmarna ska gå väldigt snabbt.

Ikväll ska jag och Amanda dricka. Jag vill gärna dricka mycket. Sen ska vi förhoppningsvis dansa en hel del. Och säkerligen snacka skit om män. Vad annars?


Kommentarer
Postat av: Nella

Ja Jenny, ikväll är det party som gäller! Och det betyder maassa alkohol! :). För övrigt så tycker jag synd om dig som sitter inne o jobbar, jag kom precis hem från ett härligt dopp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback