Solen skiiiiner

Den där skitsnygga bikinin jag hade inhandlat på h&m fick åka tillbaka. Jag insåg helt enkelt att jag inte skulle känna mig helt bekväm med att bara ha halva bakdelen täckt. Och efter lunchens glass fatta jag också att jag aldrig kommer gå ner de där två kilona som skulle ge mig min drömkropp. Fick däremot tag i en annan, likaså den från h&m, som var snäppet snyggare och coolare. Kanske kommer en liten bild senare. Är btw klädd i min nya pennkjol i dag. Tänkte att jag skulle känna mig som en het sekreterare, typ. Men det funkar inte riktigt.

Mitt jobb har tagit slut igen och nu sitter jag och gör ingenting. Är nog fikarast alldeles strax men min mage pallar inte med mer kaffe. Ska nog smyga ut på altanen, som jag fick veta att de har här först idag. Solen skiner ju för faan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback