Något nytt

Köpte en bikini i går. Eller rättare sagt en bikini och ytterligare en överdel. Trosorna är i det allra minsta laget och täcker inte så mycket, av det jag hatar allra mest på min kropp, som jag önskar. Jag får väl jobba på det. Om jag ändå kunde få i gång någon slags vana med motion. Eller bli kär, det kan ju också funka. Efter bikini-inköpet testade jag och M något nytt på Bara Vara. Espresso och mjukglass, väldigt gott till en början.

Så blev det bestämt att mitt vrålåk styr mot Norrköping i morgon. Kan inte säga om jag någonsin varit där förut. Hoppas det blir en kul kväll. Det ska ju fanimej snapsas, kan det gå fel då?


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, en snaps slår aldrig fel i midsommartider. Hoppas bara vandrarhemmet är okej...

2006-06-22 @ 15:42:03
Postat av: Elise

Jag vill också fira midsommar=(

2006-06-22 @ 17:25:22
Postat av: Persita

Det är så himla jobbigt & börja motionera, fast när man väl kommit igång är det nästan kul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback