Fixat?

I dag skulle vara stora fixar-dagen. En sak som faktiskt blev fixad var studentklänningen som är uppsydd och dessutom fick en underkjol. Så skulle jag ju fixa skor och en tröja att ha över men jag och mamma kom fram till att jag kan använda sånt jag redan har. Med andra ord, det fanns inte ett shit att hämta på stan! Förhoppningsvis kan det inhandlade guldsidenbandet funka åtminstone. Är marknadsafton på stan idag vilket innebär för mycket folk. Självklart folk som man inte vill möta heller. Det hjälpte inte att jag har varit på kasst humör hela dagen heller.

Provade en jättesöt klänning på h&m, den korta med puffärmar som finns i både svart och rött. Eller ja, här fanns den bara kvar i svart men tyvärr inte i den perfekta storleken. Min tur väl.

I morgon är en stor dag, på två sätt kan man säga. På kvällen blir det party/middag för hela slanten. Hoppas jag kan fira mer än en sak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback