Blir det inget mer?

Känner mig otroligt vuxen som tagit med mig egna te-påsar till jobbet. Te smakar inte alls lika bra som kaffe, ännu mindre på sommaren. Usch, jag som inte vill vara vuxen. Tog en promenad förut och gick bland mina barndomskvarter. Jag har ju utsikt över det från mitt fönster. Gick förbi våran gamla lägenhet och gård. Nu bor det en liten äcklig tant där. Har nog aldrig kommit över att vi flyttade därifrån. Men till saken, allt var så minimalt litet. Och det kändes så längesen. Det var längesen. Fan, jag är 19 år och är mest rädd av allt att livet ska ta slut innan det ens har börjat. Att jag som min pappa får fira 30 år i tjänsten på Vägverket och att ha den "perfekta" svenssonfamiljen. Det kanske inte är så illa som jag tänker att det ska vara. Jag vet bara inte vad man ska nöja sig med.

Kommentarer
Postat av: mndy

Hehe, klart det är. Jag ska inte beställa den nu!! =) Men jag börjar kolla runt lite eftersom jag vet att jag kommer stå där två veckor för studenten utan att ha hittat någon och jag blev bara så kär i den. Annars beställer jag en svart och har som festklkänning =)

2006-06-21 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback