Alkoholens spår

Norrköping var wunderbar. Helt över förväntningarna i allafall. Vädret var strålande, vi hade en hel lägenhet för oss själva och utekvällen bjöd på en hel del dans och roliga möten.

Att vara "på" typ sex fredagar i rad, är säkert fler men jag räknar helst inte, har satt sina spår har jag märkt. Förutom en kass ekonomi som jag ignorerar är min hälsa inte på topp. Viruset som legat och smygit i tre veckor nu kom på sin topp och är förhoppningsvis helt borta i morgon. Hyn mår inte heller särskilt bra och jag tänker att det säkert kunde hjälpa om den fick lite sol. Men trots att det ska bli bättre väder får jag inte se mycket av det sittandes inne på ett kontor. Gäller verkligen att fokusera på lönen i de stunderna.

Fan, vad är roligt just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback