Onsdag

Har nyss hällt i mig en hel påse med cashewnötter. Hetsätning vadå? Gott till en början var det i allafall. Vädret är strålande och jag tvingas sitta inne. Inget jag glädjer mig åt. Mamma och pappa kommer in till stan senare enbart för att laga mat till mig. Kan bli trevligt, bara mitt humör håller sig stabilt. Jag vet att minsta lilla grej kan få det att rasa, med mamma i närheten. Så ska det växlas pengar till Bulgarien (bara 6 dagar kvar:) plus lite annat fix. Hur kommer det sig att så mycket tar slut när man har som minst pengar? Får inte glömma att införskaffa hög solskyddsfaktor heller. 

Kanske dags för att lyssna på P3 nu, Sveriges mest överskattade radiokanal...Det förhindrar i allafall mig från att somna, tröttare än trött i dag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska du till Bulgarien.
Härligt *ler*

Vi ska me bort fast till Turkiet.

Ha det så bra.
// Jessica

Postat av: Fredrik

P3 ja... det känns som en pajaskanal... :/

Må FINT

2006-07-20 @ 18:09:58
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback