Okej, jag kan dra härifrån nu.

Fixade nytt pass idag. Är tacksam över att de tagit bort "visa ena örat och din fula profil" grejen men är inte säker på att det räddade kortet. Äh va fan, blir sur över att jag är så fåfäng att jag låter det spela någon roll. Förresten kan det inte bli värre än mitt förra pass, det är faktiskt omöjligt. Så nu är jag fit for travelling. Om tre veckor ligger jag nog och smuttar på en drink i poolen. Underbart, och som jag längtar. Jobbet och allt här hemma gör mig till en zombie. Somrarna ska inte ha några vardagar men nu är det för jäkla trist.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja... passfoton haha de kan vara träliga. Men det nya sättet de tar kortet på är ju bättre än förra... haha nu kan man i alla fall se lite diiicent ut...

Ch-h-h-heers!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback