Min pärla

Känner mig otroligt vuxen när jag börjar dagen med att fylla på olja i min egna bil. Och otroligt lat när jag kör den lilla biten till jobbet. Testade också att inte hålla kvar foten på bromsen efter att jag stängt av motorn. Bilen verkar inte riktigt hänga med när man drar ur nyckeln och stängs inte av förrän efter några sekunder. De som hör det fattar, och skrattar antagligen också. Jag är tveksam till att det där ljudet är något bra. Men som jag brukar säga, den rullar fortfarande. Ibland skuttar den till och med. Shit, mycket bilsnack. Men jag har kommit på att det är ganska kul. Önskar jag kunde mer om det bara. Jag är fan stolt över att jag kan tanka själv.

Två dagar kvar på jobbet nu, sen väntar en underbar semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback