En besvikelse?

Känns lite trist att höstkläderna redan börjar komma in, med tanke på att jag inte ens fyllt ut min sommargarderob. Säkerligen ska jag ju inte heller tillbringa hösten + vintern här hemma i kylan. Kollar ändå efter en oversized cardigan. Är riktigt snyggt att ha över klänningar tycker jag som många andra. Hittade den här på h&ms herravdelning. Förhoppningsvis kommer något liknande till affärerna!

Jag skulle verkligen inte kalla mig själv självmordsbenägen men jag tycker nog att han har rätt. Är det inte så att man glorifierar sommaren lite för mycket och när den väl kommer löser sig faktiskt inte allt som man hoppades på? En tanke bara. Sommaren har ju också sina underbara sidor.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ronnie Sandahl är grymmt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback