Vad spelar det för roll om tio år?

I morse när jag vakna mådde jag inte särskilt bra varken fysiskt eller psykiskt. Som efter många utekvällar kommer de där tankarna; Vad tänkte jag på, vad har jag gjort? osv. Efter ett tag började jag dock tänka att gjort är gjort och att det endast är onödigt att ligga och ha ångest över något.
So what ifall jag hamnat på en vimmelbild och säkert ser ut som hej kom och hjälp mig...
Vad spelar sånt för roll om tio år? Nej, positiva tankar ska det vara! Det är nog mitt enda nyårslöfte, att inte gå och förstora upp saker. För det mesta löser sig faktiskt i slutet.

Efter ett samtal från en person jag tycker mycket om, som tyvärr är långt borta, begav jag migg upp på stan. Där slog jag till på ett par välbehövda jeans, bild kommer senare.
Nu ska jag ta en powernap!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det låter som ett bra nyårslöfte, borde jag också satsa på..

2006-01-16 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback