trött igen, eller alltid

Den här dagen har varit riktigt jobbig. Allt känns fel och då menar jag verkligen allt.
Bara tanken på en sån "löjlig" sak som att jag hatar allt i min garderob just nu får mig att vilja grina.
Sen oroar jag mig för allt annat, skolan, relationer och vad annat folk tycker om mig.
Jag tänker väl för mycket på sånt som egentligen inte spelar någon roll och som jag inte direkt kan påverka. Men det är så svårt att inte bli trött vid den här tidpunkten. Allt går på rutin och det händer sällan något kul. Jag har ingen ork att överhuvudtaget försöka hitta på något.

Blir trött på den personen man blir ibland. Eller kanske den personen man "tvingas" bli av såna runt en.
Fan, nu får det faktiskt bli mars snart. Om inget annat revolutionerande händer snart går jag i ide.


Kommentarer
Postat av: Amanda

om du visste hur mycket jag känner igen mig i det du skriver..

Postat av: Maria

Jag tycker enbart om dig. Fast det kanske inte var vad jag tycker du syftade på. Vill bara du ska veta att du betyder en hel del för mig.

2006-01-15 @ 22:22:44
URL: http://mariiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback