Svart

Var tänkt att jag skulle pallra mig iväg till skolan i morse men jag hade fortfarande precis lika ont i halsen.
Så jag stanna hemma även fast jag hade behövt vara där ändå, nu känns det iaf som att det är på bättringsvägar. Så i morgon blir det skolan för första gången på flera veckor. Tar ju emot lite. Särskilt just den dagen.

Fick hm shortsen idag och jag tror de satt riktigt bra! Tog mig en funderare och kom fram till att jag har läskigt många svarta kläder. Verkligen för mycket, så det får bli shopping stopp gällande allt svart ett tag.
(Om jag klarar det)

Funderar på att sola solarie i morgon, även fast man inte borde, skulle kännas mig lite fräschare maybe.
Utekväll på fredag blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback