Rusta, min nya granne

Kollar man ut genom "mina" fönster ser det ut som att jag sitter  någonstans i Fittja, eller i någon annan förort med fult namn. Jag har utsikt över  motorvägen, halva Rusta och järnvägen. Och några kala träd.

I dag har jag kollat igenom pressutklipp och analyserat om de ger en positiv/negativ bild utav skolan.
Jag är än så länge på mars 2004. Det är ungefär så kul som det låter.
Snart ska jag iaf luncha med min mamma på mitt initiativ. Får se vart det blir.
Blev lite läskigt pepp för ett ögonblick sen, utgång på fredag och det är "bara" fyra dagar kvar. Det ska bli skoj, och gott med Ks mat.

Har börjat glo på Big brother nu också, men det är ju ganska underhållande. Pinsamt folk som bara verkar leva för sex. Hallå, 15-20 gånger per dag! Herregud...Visste inte att de kunde samla ihop så många tjejer som ser exakt likadana ut. Det är såna där som ger blondiner ett dåligt rykte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback