Helgen

En ganska okej söndag har passerat. Hunnit med både promenad, lite fix i mitt rum, övningskörning och en tripp till Ikea. Sitter och kämpar med mitt projektarbete nu dessutom. Så duktigt av mig känner jag.

Utekväll i fredags som blev exakt vad jag förväntat mig, lagom kul alltså med mycket dans.
På lördagen rusa jag upp på stan för lite spaning med K. Det är deprimerande hur lite det finns att hämta där just nu. Inga vårkläder överhuvudtaget och jag har INGENTING att ha på mig. Vore ju kul om jag kunde få en dos shopping på torsdag när jag ska upp till Stockholm men jag antar att det inte blir så mycket utav den varan. Trist. Jag
blir avundsjuk...

Skola igen i morgon, antar att jag överlever. Hårt med körlektion sen och lite synd för mig att jag inte hinner träna. Men man kan inte få allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback