Utmanad

Så blev jag också utmanad!
Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

- Jag har ett sjukt sötsug, speciellt såhär på vintern. Jag kan gå till kylen och kolla efter något att äta tre gånger på en halvtimma utan att jag tänker på det.
- Ibland pratar jag för mig själv, svarar mig själv på frågor eller tankar som jag ställer i huvudet.
Säger t ex "Nej lägg av" när jag tänker på något som jag inte gillar.
- När jag läser en tidning och bläddrar sida samtidigt som jag fortsätter läsa på "föregående" sida kan jag få en äcklig tvångstanke, dvs. någon skriker i mitt huvud om att jag ska måste bläddra tillbaka och absolut läsa det som jag bara hann se lite av.
- Jag spenderar allt för mycket tid framför datorn, med att läsa modebloggar dvs. Även fast jag har läst alla de senaste inläggen går jag igenom mina favoriter om och om igen i förhoppning om att de precis blivit uppdaterade.
- Jag biter på nagelbanden, både vidrigt och fult.

Jag utmanar:
shecity
emmaria
alexandrasfavoriter
kokoshallon

Fick bara ihop fyra, ALLA andra har gjort det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

biter du på nagelbanden?! Här får man höra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback