Tusen saker som jag inte vill

Det räcker väl nu. Jag kan inte tillåta mig själv att säcka ihop ännu mer. Otroligt dålig dag med huvudvärk som sprider sig till kroppens andra delar. Därmed lite förlängt lov och en massa depp. Vill ha vår nu, vill att skolan ska ta slut, vill att X ska komma hem. Vill träffa mina vänner och se att de lever. Vill vara sådär sommarfräsch. Jag har tusen saker jag borde göra men av någon anledning gör jag de inte. Jag har noll koncentrationsförmåga, undrar hur många timmar i veckan jag bara sitter och stirrar på min dataskärm? Kanske är det huvudvärken beror på. Vore ju en möjlig orsak. Borde nästan stänga av mitt internet, då kanske jag kunde göra allt det där som jag måste göra...

Kommentarer
Postat av: Elise

Vill också träffas snart, känns som evigheter sen.

2006-02-28 @ 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback