Still hate it

Tisdag och huvudvärken hänger kvar. Var i skolan ett tag för första gången på evigheter, I still hate it! I alla fall nöjd med min outfit:
42661-44
Kofta (uppvikt), gammal från Gina Tricot.
Kjol/klänning Indiska
Jeans Levi's


Undrar om jag får någon semla i dag, vore nog bäst om det inte blev någon. Har nämligen käkat godis både i dag och i går. Fy, blir sur på mig själv. Ljuvlig studiedag i morgon och då blir det ett besök till frisören. Troligen blir det bara toppning, men frågan är vad jag ska göra av luggen?

Kommentarer
Postat av: Nella

Heting! Snygg som alltid! :)

2006-03-01 @ 20:18:38
Postat av: Emma

Skitsnyggt, verkligen klockrent!

Postat av: Sigrid

oh so cute!

2006-03-03 @ 21:43:58
URL: http://www.sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback