men en vecka hit o dit är väl inte så mkt?

Helgen är slut och i morgon börjar lovet på riktigt. Helgen har varit bra men otroligt slö. Har knappt varit utanför dörren sorgligt nog.

I fredags var jag ganska så onykter, har jag insett såhär efteråt. Men A och jag lyckades nog ändå pricka in en ganska het utekväll. A är i alla fall det bästa partysällskap man kan ha. Man ska väl inte skylla sånt man gjort på alkoholen. Jag försöker att stå för allt jag gjort, även om det är svårt ibland. I dag har jag varit låg av en annan orsak. Funderat en massa och stundtals inte mått så bra. Ibland tappar man orken, särskilt efter så lång tid. Ingen förstår när jag inte kan förstå själv. Jag är bara så ofantligt trött.

Har glott på ELLE-galan i kväll. Sevärt och lite inspirerande. Jag får alltid stor lust att rycka upp min garderob när man ser sånt där. Passar därför bra med en tripp till Sthlm nu på torsdag. Annars kommer lovet mest bestå utav plugg, jag måste ta tag i saker nu.

Spelas varmt: Takida - I'm losing

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, har ni fått lov nu - gosh va härligt!

Postat av: Caroline

Skönt med lov!

2006-02-21 @ 19:41:36
URL: http://www.line.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback