Love never wanted me, but I took it anyway!

Det här borde kunna vara en bra dag. På senaste har jag dock inte haft lust med att vara på bra humör. Jag borde vara glad över att snön smälter bort men det är enklare att förbanna sig över slasket. Den här mittemellan tiden känns så oändlig.

Mår dåligt över att lovet snart är slut. (Såg en klasskamrat på stan förut och även om jag egentligen inte ogillar henne kom jag på hur mycket jag HATAR skolan och klassen för det mesta, en månad sen man var där nu. Det gör det hela ännu värre.) Har inte fått så mycket gjort som jag hoppades på. Pluggat en del körkortsteori men projektarbetet hänger verkligen över mig. Det sorgligaste är att jag har isolerat mig helt och inte träffat några kompisar på hela veckan. Ändå trivs jag bra för mig själv, inget ont mot någon annan. Är väl sån som människa och det har utvecklats ännu mer det senaste året.

Köpt ny mascara och foundation nu. Loreal's True match, ingen aning om den är bra. Någon som testat? Min vanliga var tyvärr slut. Så lite shopping fick jag trots bristen på snygga kläder. Inget glädjerus infann sig dock. Nu måste det bli plugg, och kanske en chai-latte...till tonerna av Fall out boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback