Laguna Beach vs. O.C

Då jag på något konstigt sätt inte finner O.C lika underhållande som jag förut gjorde har jag hittat ett komplement. Laguna Beach innehåller nästintill lika mycket intriger och är riktigt sevärt. Lyckades sätta mig framför tvn i går när det precis hade börjat. Det bästa är att det går tre avsnitt på raken.

Längtar efter att se hur det går för Jason och LC. Snacka om att jag blev depp av att kolla på ett nykärt par på alla hjärtans dag, det är ju faktiskt på riktigt dessutom...
42661-42




Kommentarer
Postat av: sheida

jag älskar laguna beach!!! jag har följt det sedan första säsongen :) vem är din favorit då? Min är Alex H!

Postat av: Jenn

jag är inte alls så haj på namnen,men jag tycker nog att LC verkar cool och Taylor förstås.
sen är ju de allra flesta killarna heta ;)

2006-02-15 @ 18:40:53
URL: http://elsaa.blogg.se
Postat av: Malin

Laguna Beach är beroendeframkallande, ett perfekt program som känns mer verkligt än OC. Mycket intriger & snyggingar, men på riktigt! Tipsar om introlåten, Come Clean med Hillary Duff, superhärlig.

2006-07-21 @ 22:56:58
URL: http://lelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback