Ful-fredag

Äntligen fredag. Känns riktigt skönt förutom att jag inte har en särskilt bra dag. Det mesta blev fel i morse, håret, sminket, kläderna. I dag skulle jag iaf få sluta lite tidigare vilket uppskattas.
Skulle vara riktigt skönt att hinna ta en powernap innan kvällen börjar. Hitta ett par söta armband på h&m i går också som jag av någon anledning inte köpte. Kanske svänger förbi sen och köper de, eller om jag ska slå till på det från Indiska. Det blir iaf mitt
nya "linne" från Indiska som jag tar på mig ikväll, köpte ett svart sidenband i går som jag tänkte knyta i midjan. Frågan är om det håller sig uppe hela kvällen, kan bli rätt irriterande att gå och dra upp det hela tiden.

Den här ger mig ett starkt ha-begär! Om den nu är värd 400+frakt vet jag inte....

Kommentarer
Postat av: Amanda

vi kommer vara så heta ikväll! :)

2006-02-03 @ 15:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback