Frizz my hair

Finns det någon i det här landet, som har slutat att leka, som faktiskt uppskattar det här vädret?!
Det är snöstorm ute och det ligger redan en dm snö på marken. Jag orkar inte mer...
Att jag sen tvingas att gå ut i det gör det bara hemskt. Jag var riktigt nära att ta på mig min gamla vinterjacka bara för att den har en luva men sen kom jag i håg hur dåligt jag mår bara jag tittar på den. Ingen mössa har jag heller och jag hittade inte mina riktigt varma lovika-vantar. Så det vara bara att fälla upp paraplyet. Mitt hår ser inte direkt ut som det gjorde efter "stylingen" i morse. Frizzigt är ordet

Tanken på att jag får fika med mina favoriter senare idag räddar dagen! Säger inte tillräckligt ofta hur bra ni är, fanns inte ni skulle världen kännas betydligt mörkare.

Trots att jag hatar snön kände jag en stor lust att slänga mig ner i den när jag pölsade över en gräsmatta. Det finns inget härligare än att ligga och stirra rakt upp. Det blir alltid en speciell tystnad i luften när det snöar tycker jag. Men jag är ju "vuxen" så jag kan inte göra sånt, hade iofs lätt gjort det om jag hade haft termobyxor på mig!

Kommentarer
Postat av: sigrid

hate it!

Postat av: Maria

Jag blir nog mycket sen till fickat... Kanske tar 17.15 bussen härifrån.

2006-02-09 @ 15:01:15
Postat av: Jenn

jag måste "tyvärr" fota dig då. beshövs till artikeln om dig ;)

2006-02-09 @ 15:18:15
URL: http://elsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback