Evil Rosebud

Ett steg närmare party, helg, sovmorgon, vår, sommar och Bulgarien.
Sånt borde jag tänka på denna dag. Hade ingen bra morgon och jag ser ungefär ut som "hej kom och hjälp mig". Jag vill helst bara gå hem och sova men nu måste jag sitta här i cirka fyra timmar till och troligen ringa samtal till främmande människor. I eftermiddag ska jag dessutom boka sommarens resa och köpa en massa presenter. No rest. Tycker det ska vara dags för kafferast snart, lite espresso-choco skulle sitta fint.

Jag tror att jag håller på att få munsår, jag som ALDRIG i hela mitt liv haft det förut. Fy fan, håller på och smörjer för fullt nu. Men inte med evil Rosebud salvan, jag gillar inte alls den efter det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback