Det oväntade intresse som någon visar dig...

Min handledare är hemma med sjukt barn idag. Därför blir det inte särskilt mycket gjort för mig just nu. Är läskigt trött och vill bara sova. Kaffet gör mig mest illamående och skakig. Aldrig att jag sitter kvar här till halv fyra.

Har försökt mig på X antal gånger att skriva i hop något till VRs novelltävling. Det går inte, tråkigt det där med att en rosa klänning och ordet Veckorevyn ska vara med. Hur får man in ordet Veckorevyn så det låter normalt!? Det har i alla fall gått framåt med mitt projektarbete de senaste dagarna, jag är nästan lite stolt över mig själv. Hoppas det fortsätter...

Alla hjärtans dag i dag och jag läste
det här i Emmarias blogg! Spännande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback