120 dagar kvar till frihet

En okej dag. Ska snart i väg och göra en intrevju som jag säkert kommer bli jättenervös av, och säkerligen få mitt nervösa "utslag". Men det måste göras, kanske kan bli lite kul ändå. Alltid roligt att komma tillbaka till "barndomsområden".
Efter praktiken ska jag träffa N vilket var riktigt länge sen! Det blir kul att se både henne, hennes nya lägenhet och hennes kisse. Kanske hinner man med en tur på stan innan, eller så tar jag det i morgon istället. I morgon är det förresten ficka med mitt favourite gang.

I kväll måste jag gå och lägga mig tidigt för jag är så sjukt trött, får helt enkelt skippa Top Model, vet ju redan vem vinnaren är i alla fall.

I dag är det 120 dagar kvar till studenten, Hallelujah!
Cirka fyrtio dagar till X kommer hem. Jag vet att jag tjatar om det men jag börjar bli rädd.

Kommentarer
Postat av: Joanna.

Fått din studentmössa än? (:

Postat av: Jenn

den är inte ens beställd ;)

2006-02-09 @ 10:04:25
URL: http://elsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback