"If you kiss me you'll feel it too"

Var tvungen att kolla in det sista O.C avsnittet igår, fast jag redan sett det sisådär fyra gånger. Den här gången kunde jag faktiskt hålla tillbaka tårarna. Så nu vet alla att Marissa är död om någon möjligtvis hade inte hade fått reda på det innan. Den nya säsongen började visas när jag var i Australien och jag orkar verkligen inte vänta på att se mer av den tills i januari. Så det sjätte avsnittet ska jag avnjuta ikväll.
42661-80

Den nya säsongen är lite feg tycker jag. Bara det att de hoppar över hela sommaren och går direkt till "fem månader senare" säger ju något. Lets face it, O.C är inte detsamma utan Marissa. Men den nya romansen som är på G, en riktigt otippad, gör det hela lite spännande...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hmm jag kände inget då hon dog... och jag brukar vara en sån som känner lite vemod då något sorgligt händer...

Ha det

Postat av: Lisa

Mm, håller med, lite sorgligt var det! Tycker dock att det repar sig i typ 10:e avsnittet eller nåt!

2007-01-29 @ 21:37:46
URL: http://minkusinmadagaskar.blogspot.com
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback