Vardag

I dag har jag: (utan inbördes ordning)
Insett att min kropp inte längre är vad den en gång var.
Räknat ut att när jag är klar med min så kallade lista på jobbet har jag knappat in drygt 11 000 registreringsnummer.
Provat jeans och givit upp.
Köpt ny mascara - och säkert blivit grundlurad av en reklam.
Köpt några få plagg och fått ångest pga min snålhet.
Fått lite mer ångest när jag räknat på hur mycket pengar det går åt till min resa.
Återupptagit mitt kaffedrickande på jobbet - babysteps...
Startat min bil för att se om den funkade. Det gjorde den knappt och jag saknar den!
Registrerat mig på resedagboken.

Ska snart bänka mig framför Idol, bra underhållning det där. Sen var det nog en australiensk dokumentär efter, borde jag kolla in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback