LOL?

Basshunter har tydligen valt den vackra titeln LOL <(^^,)> till sitt debutalbum. Jag är med  fram till LOL, vilket jag ändå tror några vet vad det betyder. Det som kommer efter vet jag thank god inte vad det ska stå för. Men jag tycker killen ska ha cred för att ha gjort sommarens hit. Jag erkänner, jag har lyssnat på den i nyktert tillstånd helt frivilligt. Hey, den svänger ju. Jag tror starkt på att han följer upp med en nästan lika stor hit. Typ vid jul, "Boten Anna (christmas version)".


Kommentarer
Postat av: Fredrik

han e lite tragisk... :/ Låten är inte ens så bra... han fattar inte att han abra en del av en sommar-hype...

Må FINT

Postat av: Anonym

Hej, vad betyder just LOL?

2006-08-23 @ 15:39:58
Postat av: Jenn

LOL = Laugh out loud. Kan väl översättas till "gapskrattar"

2006-08-23 @ 16:13:48
URL: http://elsaa.blogg.se
Postat av: alex2

Han underhåller ju, han är ju bra på de han gör, alla kan ju hans låtar!

2006-09-10 @ 13:04:43
URL: http://www.alex2.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback