Jag vill...

hem och sova. Läsa Väninnan och äta något gott och gärna onyttigt. Ta en kopp hemmabryggt kaffe på balkongen. Få de sista sommarfräknarna.
Jag vill inte sitta här.

Körde mammas och pappas bil i morse, lyckades få motorstopp endast en gång. Jag har bestämt att jag ska skaffa en riktigt jäkla snygg bil med alla finesser man kan ha när jag blir stor och rik. Det är skam att det bara är fula gubbar med 40-, 50- och 60-årskriser som för köra de snygga bilarna. Dvs. de som glider fram i en cab nu på sommaren.

Helg snart, thank god. Och eftersom jag har ett obeskrivligt hat mot Lars Winnerbäcks klämkäcka musik har jag inga planer alls. (Slopar hans konsert på fredag med andra ord.) Fått ett erbjudande om utgång, skulle kunna bli kul. Men sen kommer ju hela den här grejen med att jag mår illa så fort jag ser stadens folk ihoptryckt på dansgolvet...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Skaffa en cab du, en Carrera GT är fin :)

Må FINT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback