"Fan va nice alltså"

Nice saker just nu:
Vädret - för det är ganska mysigt och man kan sitta inne med gott samvete
Att hela avdelningen på jobbet är på konferens måndag-tisdag - Ingen har koll på mig och först nu inser jag vilrummets mening
Att Australien resan ska bokas - för alla ställen måste vara bättre än det här

Inte så nice saker just nu:
Mina sista hela jeans har också slitits sönder - vilket resulterar i nästa punkt...
Jag måste ge mig ut på jeansjakt - Det finns inget värre och lämnar säkert ett stort hål i plånboken!
Vädret (här med) - för sommaren känns som ett avslutat kapitel som inte blev det minsta som jag hoppats på
Min nya relativt dyra mascara är värdelös - som vanligt då
Det är hål i avgassystemet på min bil - det mullrar ganska mycket om den och blir lite för mycket raggarfeeling

Det där blev ju ingen vidare lång lista.
Tror det är läge att shejpa upp den här bloggen, eller sluta helt. Just nu är det inte särskilt underhållande läsning, ens för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Amanda

nej jenny! Du får inte sluta! Jag läser varje dag och gillar din blogg! :)

2006-08-16 @ 10:54:58
Postat av: Fredrik

Sluta inte. Jag var på väg att sluta, men det bästa jag gjorde var att fortsätta. Ett tips, byt design, denna ser så tråkig ut... :/

Må FINT

Postat av: Jenn

nej, jag ska nog inte sluta.
men jag kanske borde byta design, synd att ingen av stilmallarna är särskilt snygga...

2006-08-17 @ 07:54:22
URL: http://elsaa.blogg.se
Postat av: Fredrik

jo, precis... men du vlade en lite roligare design =) i alla fall... det är bra. (tänk vilket inflytande jag ahr... blir nästan lite stolt över mig hehe... he...).

Ha det BRA

2006-08-17 @ 09:17:55
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Lovisa

Absolut underhållande, trött på alla outfitsbilder osv! keep it up!

2006-08-18 @ 18:46:25
URL: http://loovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback