Augustiblek

Borde vara tröttare än jag känner mig. Låg och sträckläste "Jenny S" (Denise Rudberg) hela kvällen i går, den var bra som ni kanske förstår. Sådär lagom lättsam. Tröttheten kommer smyga ikapp snart. Tänker nog slå till med en kaffe snart bara därför.

Nu är allt sommaren över. I går smörjde jag nämligen in mig med brun-utan-sol för första gången sen typ juni. Accepterar att min hud inte kommer få lapa särskilt mycket mer sol, åtminstone inte om vädret fortsätter såhär. Men vem vet? Känner mig redan blek och glåmig, i augusti! Lägger mitt hopp på Australien. Jo jag ska fan ta mig dit!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

The land down under skulle jag också vilja besöka alltså. lägger mitt hopp där med :P :)

Må FINT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback