Mister du en står dig tusen åter...

Den här dan har varit otroligt dålig emellanåt men har också haft en del ljusglimtar. Syftar framförallt på en del shopping med mamma. Materiell lycka är bäst. Den får mig dock att vilja ha mer och jag har insett hur mycket jag hatar alla mina jeans och hur väldigt gärna jag skulle vilja ha ett par nya. Men det får nog hålla sig ett bra tag. Härligt väder var det idag, borde ha suttit ute i solen. Jag försöker må bra just nu och det går ibland.

Har ett litet
tips, och ja jag faller lätt för reklamer. En riktigt bra ansiktsmask i alla fall, på alla sätt och vis.

Kommentarer
Postat av: Fancy Desire

Materiell lycka kan verkligen lugna... Men bara i viss mån!
Ha en mysig påsk!
Fancy Desire


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback