Ass-hold

Äntligen fredag, till och med eftermiddag. Bara ungefär en timma kvar i detta deprimerande klassrum. Försöker värma upp inför kvällen med att lyssna på en av mina favoritmixar, det går sådär. Vill bara springa härifrån ändå. Förresten fick jag en flyer av Dogge förut. Det fick mig heller inte särskilt pepp. I kväll gäller det i alla fall att försöka vara på topp. Bara det ytliga blir bra så kan det andra också gå vägen. En pizza och några cider först med min kära A slår aldrig fel. Sen blir det en massa bra musik, dans och möjligtvis ett "ass-hold". Jag tror att min olycka håller på att gå över till ilska. Försöker med det i alla fall, jag är ju faktiskt arg över en del saker. Jag ville bara ha lite kärlek.

Kommentarer
Postat av: Elise

Hoppas ni får roligt ikväll, och försök att inte tänka så mycket på allt, även om det är svårt..

2006-04-07 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback